Analityk E-commerce

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: eobuwie.pl S.A.
Miejsce pracy: Zielona Góra
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Opis firmy:

eobuwie.pl SA, obecnie członek grupy kapitałowej CCC, jest wiodącym sklepem na rynku e-commerce w Polsce. Specjalizujemy się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek. W ofercie posiadamy ponad 450 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i pierwsze miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl.

Jeżeli nie boisz się wyzwań, a zaangażowanie, kreatywność i potrzeba ciągłego rozwoju to Twoje cechy, dołącz do naszego zespołu.

Obowiązki:

  • przeprowadzanie analiz procesów marketingowych przy użyciu analityki internetowej,
  • praca z narzędziami automatyzacji marketingu – konfiguracja, projektowanie scenariuszy użycia, interpretowanie zbieranych przez nie informacji,
  • analiza, optymalizacja i raportowanie efektywności prowadzonych działań,
  • generowanie pomysłów pod kątem optymalizacji konwersji,
  • projektowanie i wdrażanie mechanizmów analitycznych na podstawie wymagań działu,
  • dostarczanie analiz dotyczących przebiegu kampanii marketingowych oraz zachowania użytkowników w serwisach internetowych,
  • proponowanie, monitorowanie i interpretacja wskaźników efektywności,
  • budowanie modeli predykcyjnych z uwzględnieniem wielu zmiennych.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość Excela, doświadczenie w pracy na dużej liczbie danych,
  • dobra znajomość narzędzi analityki internetowej oraz umiejętność stosowania ich w praktyce,
  • kompetencje w obszarze analizy i interpretacji danych witryn internetowych oraz zachowania użytkowników,
  • znajomość Google Analytics i Google Tag Managera,
  • umiejętności przygotowywania jasnych i przejrzystych prezentacji, zestawień i raportów, a także argumentacji własnych spostrzeżeń i rekomendacji,
  • mile widziana znajomość zagadnień z zakresu personalizacji stron,
  • umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków,
  • samodzielność, sumienność oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana znajomość zagadnień związanych z użytecznością stron.
  • pracę w kreatywnym zespole dla marki o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • niepowtarzalną atmosferę pracy,
  • wpływ na rozwój znanej marki na rynku e-commerce,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i perspektywy rozwoju zawodowego,
  • pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport  i prywatną opiekę medyczną.